Van Kuta naar Lovina

20 november 2022 - Seririt, Indonesië

IMG_20221118_082209

Ons hotel in Kuta. Een leuk hotelletje. Leuke mensen ontmoet die over een week naar Lovina komen.

IMG_20221116_135448

BBQ aan tafel, sate met satesaus. We kregen 10 stokjes pp. Nou dat mag ook wel, want de stukjes kip waren heel klein, maar wel lekker.

Dag Kuta, het was leuk en we komen weer terug. Oud en nieuw gaan we in Kuta vieren.

2 dagen geleden vertrokken uit Kuta, ruim 3 uur rijden naar lovina wat in het Noorden ligt. Toch weer heerlijk om weer bij de villa te zijn. Een heel stuk rustiger dan Kuta.

IMG_20221120_111046

Dit is mijn yoga hoekje

​​​​​​IMG_20221118_191321

Ons eerste etentje in de villa. Nasi goreng speciaal.

IMG_20221119_164123

De volgende dag meteen weer gewerkt aan mijn stappenplan. Wat is het allemaal mooi groen. De druiven hangen zwaar aan de ranken.

IMG_20221119_164435

IMG_20221119_164452

De rijstvelden met een levende vogelverschrikker, die man loopt de hele dag op zijn veld te klappen met latjes om de vogels weg te krijgen.

IMG_20221120_154943

IMG_20221120_154956

Rustiek wonen

IMG_20221119_165718

Bananen ook bijna rijp.

IMG_20221120_155108

Hard aan het werk op het land.

IMG_20221119_165440

Op de boerderij.

Na een dag komt Ad erachter dat er een tas vol met nieuwe kleding kwijt is. Weet jij waar die tas is ? Ikke🙄. Hij had nog slechts één broek en wat vieze was, de rest allemaal kwijt. We moesten toch wel even goed nadenken hoe het zat. Toen we uit Thailand vertrokken moest hij die kleding nog in zijn koffer hebben gehad, want zijn koffer woog 23 kg. We konden ons herinneren dat we ergens een stapel met nieuwe kleding in een Lidl tas hadden gestopt, maar waar was dat nou. Terugdenkend moet dat na de vliegreis van Bangkok naar Bali zijn geweest dus. Dan kon de tas maar bij één hotel zijn. Daar hebben we eerst op de derde verdieping gezeten en zijn we 2 dagen later verhuisd naar de begane grond, tijdens die verhuizing hebben we waarschijnlijk die kleding in die tas gestopt. Bij vertrek uit die hotelkamer was de kamer helemaal leeg. En bij vertrek van de laatste kamer ook. Oh ja er waren nog 2 grote kasten, allebei die kasten hebben wij niet meer ingekeken, doen we anders altijd. Ik wist van mezelf zeker dat ik niks in die kasten had gezet, want we leven al weken vanuit onze koffer. In de taxi stond ie ook niet.  Ik had Ad uit de hotelkamer zien lopen met 1 groot koffers, een klein koffer en een rugzak, geen grote tas.

​​​Dan staat die tas waarschijnlijk in een van die kasten, dat moest bijna wel. Hotel gemaild, die kennissen geappt en jawel, na een dag van afwachten werd de tas gevonden.

Die kennissen, die nog in dat hotel waren, hebben bij de receptie gevraagd of zij de tas mee mochten nemen naar Lovina  Daar was nog wel even overtuigingskracht voor nodig, maar uiteindelijk gelukt. Volgende week komen zij naar Lovina met de beruchte Lidl tas.

1. Nelleke:
    20 november 2022
    Er zijn nog wel eerlijke mensen gelukkig, al hoort het wel bij een vakantie! Tasjes kwijtraken..!! Fijn dat jullie het gezellig hebben...ga zo door en geniet!!! Dank weer voor de update...
  2. Noor:
    20 november 2022
    Goed dat Ad dan binnenkort weer frisse, nieuwe kleding heeft 😉
  3. ML:
    20 november 2022
    Mooi! En gelukkig dat de tas terecht is!
  4. Ad Wolfert:
    20 november 2022
    Als je reist maak je van alles mee. Ad moet beter opletten en niet zoveel naar jou kijken. Fijn te horen dat alles goed verloopt. Veel plezier en groeten van ons. Ad en Ineke
  5. Marina:
    20 november 2022
    Wat een belevenis weer! Gelukkig binnenkort weer schone spullen. Geniet ze!!
  6. Rita:
    20 november 2022
    Alles weer in rustiger vaarwater fijn dat je ook weer mensen ontmoet zijn dat toevallig ook Nederlanders?nog veel plezier ben weer benieuwd naar het volgende verhaal
  7. M.A.I. van Casteren:
    21 november 2022
    In Lovina is niet zoveel te beleven hoor, wat schilders, de aannemer enzovoorts.

Ja dat waren 3 Nederlanders. Als het goed is komen ze deze week, zoniet dan zijn ze er mooi vandoor met de kleding van Ad. Haha😂
  8. Rita:
    21 november 2022
    Net boek gelezen van Linda van Rijn ging met vrienden op vakantie nou dat hadden ze beter niet kunnen doen ,wil maar zeggen je weet het nooit met mensen
  9. Mieke:
    23 november 2022
    Zijn jullie weer gesetteld in de villa? Geniet van de mooie omgeving en wat fijn weer dat wij kunnen meegenieten met die mooie foto's