Van Lovina naar Kuta

29 januari 2023 - Kuta, Indonesië

Vandaag maar weer eens begonnen met mijn blog. De afgelopen periode vanaf 2 januari in het Noorden verbleven, met oa dus een ziekenhuisopname.

IMG_20230114_173752

strand lovina

Het opknappen duurde toch wel langer dan ik ingeschat had. 8 januari zouden we naar India gaan, maar door de dengue en de Salmonella zat het er niet in om naar India te gaan. Later kreeg ik nog een allergie, alles zwol op en ik kreeg overal jeuk. 's nachts onder de koude douche staan omdat de jeuk niet was te harden. Na 2 dagen toch maar medicijnen gehaald, binnen een half uur werd het minder.

IMG_20230113_122727

Dikke lippen, daar begon de allergie mee. Nu weet ik dat ik nooit mijn lippen moet laten doen haha😂

De reis naar India ging dus niet door, Ad moest alles gaan annuleren, de tickets naar India, de rondreis en de tickets naar Bangkok.  Een hele administratieve rompslomp. Ook het chatten met de vliegtuigmaatschappijen was een ramp. Krijg je zo'n computerdame, je stelt een vraag en dan komt er een antwoord wat totaal niet op de vraag vraag slaat. Horendol wordt je ervan. Boeken gaat vlot maar annuleren is een ramp.

IMG_20230126_120913

Gelukkig niet met de moter maar met de taxi van Lovina naar het zuiden gegaan. Enorme buien in de bergen. Dat hadden we de vorige keer ook, blij dat ik in de taxi zat. 😏

We zijn nu weer in Kuta, ons vertrouwd hotelletje.

Maandag 30 januari gaan we naar India tot 27 februari.  We moesten alles opnieuw boeken, een heel gedoe en tevens alle declaraties eruit naar de reisverzekeringen van beide en de zorgverzekering van mij. Laatste tijd niet echt vakantie geweest, maar een hoop stress om alle data met bewijzen en fakturen te kopiëren en  proberen duidelijk op papier te krijgen, zodat de partijen een goed overzicht kregen. Gedeeltelijk gelukt, toch weer wat vergeten en heb er  nog een mailtje achteraan moeten sturen pff.

Maar morgen gaan we weer aan een groot avontuur beginnen en nu maar hopen dat ik niet meer van die enge ziektes ga krijgen.

Continuen story in mijn volgende verhaal. Tot dan🌺

1. Rita:
    29 januari 2023
    Hopelijk gaat alles goed geniet van je avontuur 💋
  2. Marina:
    29 januari 2023
    Wat ontzettend naar voor je/jullie, dat je dit moest gebeuren. Begrijpelijk dat je wat voorzichtig bent geworden. Veel reisgenot verder en blijf allert!!
  3. Anny van Breda:
    29 januari 2023
    Tjonge jonge, jullie maken het mee!! Toch weer een mooi vooruitzicht en inderdaad 🤞🤞🤞🤞 hopen dat alles goed gaat. Goede reis en veel liefs 😘
  4. 29 januari 2023
    Wat een pech, hopelijk gaat het nu beter en kunnen jullie gaan genieten.
    Goede en gezonde reis verder
    Lieve groetjes van ons 🥰
  5. Marthy:
    29 januari 2023
    Op naar nieuw avontuur ! Maar ik geloof dat het een rondreis is, dan hoef je maar in te stappen en wordt alles geregeld kan je lekker genieten . Welk deel van India doen jullie? Ik ben er 3 keer geweest begonnen in Noorden met Nepal er bij toen middden met o a Hampi daarna het Zuiden. Prachtige herinneringen ! Hoop dat jullie ook zo genieten!! Denk niet zo warm als Bali.Genoeg peg gehad .💖🙏
  6. ML:
    29 januari 2023
    Veel administratie achter de rug! In de India is het heerlijk weer, geen regen dus dat is iets om naar uit te kijken! Ben benieuwd naar de avonturen in Noord-India
  7. Ans Wiltvank:
    29 januari 2023
    Knap dat je doorzet! Heel veel plezier weer. India zo anders dan wat je nu was. Er gaat weer een nieuwe wereld voor je open. Dikke knuffel en groetjes👋
  8. M van Gogh:
    29 januari 2023
    Gelukkig ben je weer opgeknapt.
    Op naar India pas op met eten anders krijg je weer dikke lippen, ha ha de currie kan pittig zijn.
    Geniet....:)
  9. Mieke:
    29 januari 2023
    Jullie hebben wel een hectische tijd achter de rug zeg. Nu je blik naar het volgende avontuur en deze periode achter je laten. Heel heel veel plezier en een fijne tijd in India. Ik kijk uit naar de mooie foto's en verhalen
  10. Anke:
    29 januari 2023
    Als je weer helemaal de oude bent dan kun je verder lekker gaan genieten van het volgende avontuur.
  11. Eugene van Casteren:
    1 februari 2023
    Nou, hoop dat je een fijne tijd hebt in India ! Zonder al dat gedoe dan..... Groet aan Ad.