Van jachthaven Sanur naar Kuta. Daarna met scooter naar Lovina en rechtdoor naar zkhs Singaradja .

13 januari 2023 - Lovina, Indonesië

In het vorige verhaal, van Nusa Penida was dus niet januari maar 27 tot 30 december. Dit hoorde nog bij het plaatje "eat some fucking taco's" Nou die waren fucking good😀

IMG_20221230_124614

De rit van Sanur naar Kuta.

Screenshot_2023-01-13-13-16-57-692_com.google.android.apps.maps

Binnen een uur, waren we weer in Kuta bij hotel Bandung Bali. Een plek om steeds weer terug te komen, heerlijk midden in de stad, maar heel rustig gelegen

IMG_20221118_082209

Daar hebben we oud op nieuw gevierd aan het strand. Ongelooflijk zoveel mensen, nog nooit een straat vol scooters gezien, die allemaal naar het strand gingen.

IMG-20230101-WA0001

2 dagen later vertrokken we op de scooter naar Lovina, een grote tocht, door de bergen, een rit van ongeveer 4 uur.  Ik voelde me al een tijdje niet zo lekker, minder eetlust, beetje misselijk, het zat me niet lekker. Ook nog even een coronatest gedaan, nou gelukkig die was negatief.

IMG_20230101_194742

Tijdens de scooterrit ben ik onwel geworden, gelukkig stopte Ad op tijd, want ik ging helemaal out.

IMG-20230102-WA0004

Ad wist niet wat er gebeurde, stapte af en vanaf dat moment val ik bewusteloos op de grond, gelukkig had ik een helm op, want ik viel met m'n hoofd naar beneden. Ad dacht dat ik dood was, want ik ademde niet meer, hij heeft mond op mond beademing gedaan, ik kwam bij en dacht nog, loopt Ad mij nou te zoenen ? maar ik ging meteen weer out. Daarna werd ik wakker en wist wel dat ik flauw was gevallen, maar ik kon niks.Hele tijd op de grond gelegen, maar steeds als ik overeind kwam viel ik weer weg. Nog een tijd daar gelegen, toen hebben we een taxi gebeld en ben ik naar het ziekenhuis gebracht. Ad reed na met de scooter. Na bloedonderzoeken en wat al niet meer

IMG_20230102_161910

bleek dat ik een Salmonella infectie had en dengue virus had opgelopen. In het zkhs hebben ze me volledig volgestopt met antibiotica en dezelfde dag mocht ik naar ons hotel. Ik dacht nog dat gaat snel 😀, maar ik was doodziek.

IMG-20230102-WA0009

Dr. John kwam iedere dag met een heel team mij infuus geven. Na 3 dagen infuus, kreeg ik hogere koorts,en moest ik weer naar zkhs, daar heb ik nog twee dagen gelegen

IMG_20230102_170340

Toen ik koortsvrij was mocht ik naar de villa, maar was toch nog flink ziek, 2 dagen hele dag ziek, misselijk, niet eten, veel geslapen. We moesten  weer naar hotel  Rini, omdat de villa verhuurd was, met de taxi gegaan, was nog best zwak. Sinds eergister ben ik weer aan het opknappen. Man wat was ik ziek.

De laatste dagen niet veel gedaan, weer rustig opgebouwd met eten, eerst sapjes en daarna toast en sapjes. Maar nu eet ik weer, wel nog wat minder. De laatste 2 dagen ga ik weer zwemmen om conditie op te bouwen.'s Avonds om 6 uur lekker launchen aan zee met een sapje

IMG_20230111_180411

en het komt allemaal weer goed👍

1. Marion Kr.:
    13 januari 2023
    Wat n avontuur...gelukkig a.d beterende hand! Doe je n beetje 'kassie an nu' ?! Veel sterkte, X.
  2. Nelleke:
    13 januari 2023
    Jeetje Marion, wat een heftig verhaal!! Gelukkig gaat het wat beter nu...Is ook niet gek natuurlijk met al dat eten uit al die tentjes waar wat minder secuur gekeken wordt ....en wat zal Ad inderdaad geschrokken zijn ja..pfff. Beetje rustig aan voortaan ...je bent geen 20 meer hè ? Lekker relaxen en groetjes van ons ...
  3. Rita:
    13 januari 2023
    Ik wist er al van maar nu ik de foto's zie
    Schrik ik er toch van je bent door het oog van naald gekropen, boven een foto staat ergens geluk dat heb je inderdaad gehad veel sterkte met het opknappen rustig aan he🛌🦟🍜
  4. Ans Wiltvank:
    13 januari 2023
    Wat schrikken Marion. Ben heel blij dat het nu beter met je gaat. Verschrikkelijk voor jou maar ach die arme Ad die daar machteloos moest toekijken, is ook beter van fijn. Nogmaals blij dat het weer goed gaat met je. Rustig aan. Je bent helaas geen 18 meer. Dikke knuffel, liefs Ans en Leo
  5. 13 januari 2023
    Wat een pech, gelukkig ben je nu aan het opknappen, pas goed op jezelf, en toch een beetje meer aan jezelf denken
  6. Marina:
    13 januari 2023
    Wat een tegenvaller en wat een geluk dat het allemaal goed is gekomen. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig nu weer aan het opbouwen. Neem vooral je rust, dan komt ook dit weer goed. Geniet samen van deze "rust"!!
  7. Mieke Drijfhout Van Hooff:
    15 januari 2023
    Dacht; zal eens een keertje kijken !!
    Nou wat een verhaal zeg , gelukkig dat je weer opgeknapt bent , 🍀🍀🍀🍀rustig aan nu en verder met genieten!
  8. Anke:
    18 januari 2023
    Gelukkig dat je weer wat bent opgeknapt. Ik heb gehoord dat je alweer in een paal hebt gehangen🫣 Houd je gezondheid goed in de gaten, is belangrijk om die mooie reis wel af te maken.