Heen en weer

2 december 2022 - Seririt, Indonesië

Afgelopen drie dagen in een hotelletje gezeten in Lovina, omdat de villa's verhuurd zijn, verkassen we regelmatig. We krijgen steeds lastminute boekingen voor de villa's en dan moeten wij het veld ruimen. We gaan weer naar het Rini hotel in Lovina, afgelopen februari zijn we daar ook geweest. Het is een leuk hotelletje, we krijgen een grote kamer incl airco, want dat heb je hier wel nodig. Het is zo mooi gelegen met een prachtige tuin en een goed zwembad en we betalen€15,- per nacht inclusief ontbijt. Je snapt er niks van zo goedkoop. Maar ook hier in dit hotel zie je dat de kamers en met name de badkamer wel een update nodig hebben. Waarschijnlijk is er geen geld om dit te realiseren en heeft Corona hier ook flink toegeslagen. Er zijn weinig gasten in het hotel, terwijl het zo'n mooie plekje is. De dochter van de eigenaresse herkent ons nog van de vorige keer en heet ons van harte welkom. We hadden gehoord dat haar man afgelopen augustus was overleden aan leverkanker en condoleren haar. Een maand geleden is haar baby geboren. Wat erg zo'n jong meisje, maar ze zei dat het nu goed met haar ging en dat het nu eenmaal zo gaat in het leven. Tja. 😥

IMG_20221201_084619

IMG_20221201_084641

Tijdens ons verblijf in dit hotel maken we kennis met verschillende Nederlanders. Lovina staat bekend dat er veel Hollanders verblijven, ook dus in dit hotel. We maken kennis met een Nederlands stel, en zij vraagt aan mij waar ik vandaan kom,  ik zeg dus uit Oss. Waarna zij de spontaan beginnen te lachen, wij komen ook uit de gemeente Oss, nl uit Berghem. Mijn achternaam komt ter sprake en ja hoor, ben jij dan familie van. Jaha 😀. Zij bleek bij een nichtje van mij in de klas hebben gezeten, kennen onze Eus de makelaar, onze Ad, Paul en Lieke van de Paljas, Perry van de plas nou ja enz. Het contact is gelegd. Zij hebben hun bedrijf verkocht en zijn een huis aan het bouwen in het westen van Bali. A.s zondag komen ze naar ons huisje kijken.

Zitten we één dag in villa 2,

IMG_20221202_093846IMG_20221202_093900

komt er weer een lastminute boeking binnen voor 9 dagen. Nu moeten we a.s. zaterdag toch weer voor één nacht terug naar het Rini hotel. Daarna is villa 1 weer vrij en kunnen we tot 11 december blijven, als er tenminste geen lastminute boekingen meer tussen komt.  Haha. We houden onze tas maar gewoon ingepakt, zodat we zo op de scooter kunnen stappen naar ons hotelletje. Ach ook leuk in Lovina, meer reuring, leuk strand, lekker uit eten en leuke kroegen.

IMG_20221128_165959

IMG-20221128-WA0004

1. Nannon:
    2 december 2022
    Mooi daar in Lovina veel plezier!
  2. Ad Wolfert:
    2 december 2022
    Zo blijf je aan de " wiggel " zoals ze hier zeggen. Als jullie het maar naar je zin hebben dan is het goed! Tot hoors en het volgende verslag. Gr. Ad en Ineke
  3. Nelleke:
    2 december 2022
    Jeetje, je zou er toch het heen en weer van krijgen..lekker relaxen heet dat??haha...leuk hoor allemaal...en je ziet, en ik herken dat, je komt altijd wel iemand tegen die die van die kent..gezellig...enne....geniet en liefs van ons
  4. Rita:
    2 december 2022
    Wat een getob 😃ha ha vakantie is niet zo rust gevend het is wel afwisselend geen sleur in je relatie al met al is het toch wel leuk geloof ik zo te lezen groetjes uit dit koude Nederland
  5. Margot:
    2 december 2022
    Och die van Casteren. Wereldburgers en overal bekend. Wat grappig. Sponsor die dame van het hotel maar flink. Dat kan ze wel
    Gebruiken met een babytje
  6. Mieke:
    7 december 2022
    Wat fijn te horen dat jullie enige probleem het verhuizen is vanwege de boekingen. Misschien stiekem een paar dagen boeken voor jezelf : )