Van Pataya naar Bangkok

6 november 2022 - Pattaya, Thailand

Oke, vandaag gaan we naar Bangkok ongeveer 170 km vanaf Pataya, we hebben een beetje luxe gedaan en hebben een gewone taxi besteld, aangezien we nu ook met de grote koffers moeten sjouwen. Gisteren afscheid genomen van Pataya, we moesten nog aan ons stappenplan werken, de bedoeling is 10000 stappen per dag, dus de pas erin. We zijn naar het strand gelopen, waarna je vanzelf op de strip komt, waar veel meisjes wachten op hun klanten,

IMG_20221028_202343IMG_20221028_221055

daarna naar Walking Street, waar het entertainment is, van showgirls tot dance en life music, de plek waar het allemaal gebeurd.

IMG_20221022_205109

We zijn heel ondeugend geweest en zijn zomaar een GoGo bar ingestapt, de zogeheten  Windmill. Man man, wat een apart gebeuren, de meisjes  dansend op de bar met veel te kleine bollereautjes en heel korte rokjes en jawel hoor met ....niks eronder 😱. Mooie jonge meisjes. We bestellen draftbier (tapbier) en zitten de boel  zo een beetje te bekijken. Opzwepende boemboem muziek, maakt het of je in Sodom en Gomorra terecht bent gekomen. De meisjes proberen contact te krijgen met de gasten, de bedoeling is dat de mannen de meisjes vragen om bij de man te komen zitten en dan is het de bedoeling dat de man een drankje aanbied. De meisjes drinken tiquilla, dat is toch een behoorlijk sterk drankje, dat gooien ze zo achterover en dat wordt dan dik betaald. We zagen op een gegeven moment dat een man een hele fles bestelde, dan wordt er aan de grote bel getrokken en komen er zo'n 10 meisjes bij die gast zitten. Er wordt volop geproost en geknuffeld, de meisjes drinken hun tiquilla, en zijn dan weer snel aan de beurt om de andere meisjes af te wisselen om te dansen. We zaten alles zo een beetje af te kijken komt er een meisje bij ons zitten en begint met mij te praten. Ze zat tussen ons in, dus bestelde we maar een drankje voor haar, nou ja voor het goede doel dan maar.  Ze was uiterst lief, we probeerden te communiceren, maar ze sprak slecht Engels en we verstonden er niks van. Na 5 minuten moest ze weer dansen, ze wenste  ons een fijne vakantie en gaf ons allebei een kusje😀 how sweat💋.

Nou dat hadden we dan ook weer gehad. Nog even langs de bars gelopen en jahoor we hadden onze 10000 stappen voor vandaag weer gehaald. 🎊

1. Marthy:
    6 november 2022
    Hoi heb al je verhalen gelezen , maar had de mail niet ingevuld . Dus mijn reactie kwam niet bij je aan . Dus zijn jullie nu op weg naar Balie goede reis!😀
  2. Rita:
    6 november 2022
    Go go 🤗goede reis weer naar rustiger oorde😘
  3. Mieke:
    6 november 2022
    Wat je er allemaal niet voor over moet hebben om 10000 stappen te zetten. Doorzetters hoor!
  4. Nelleke:
    6 november 2022
    Precies! Dacht ik ook Mieke! Jaja, goed excuus langs al die barretjes net gevaar dat je Ad zomaar ineens kwijt was...geweldig verhaal...tot het volgende..
  5. Marina:
    8 november 2022
    Heel leuk "ergens" in je verhaal te stappen.
    Wat een ervaring, al die dansende en drinkende meisjes. Mooie voortzetting en succes met het stappenplan!!